نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مدیر ورزشی شالکه: قصد نگه داشتن یولین را داریم، مگر این که ..

مدیر ورزشی شالکه: قصد نگه داشتن یولین را داریم، مگر این که ..

هورست هلدت مدیر ورزشی باشگاه شالکه 04 در مصاحبه ی جدیدش اذعان کرده است در صورتی که پیشنهادی ایده آل برای دراکسلر از راه برسد، این بازیکن می تواند از تیم جدا شود.

پس از آن که دراکسر به بیانکونری پاسخ مثبت داد، بانوی پیر پیشنهاد اولیه خود را به این بازیکن به سران شالکه ارائه داد که با مخالفت رو به رو شد. پس از آن هلدت در مصاحبه اش اعلام کرد پیشنهادهای دیگر باشگاه ایتالیایی را در نظر نمی گیرد.

با این حال بپه ماروتا مدیر ورزشی بانوی پیر گفته بود که این احتمال وجود دارد که پیشنهاد دیگری را به شالکه ارائه دهد و حالا توتواسپرت گزارش کرده است که هافبک آلمانی هنوز یکی از گزینه های اصلی بانوی پیر است.

همچنین، در گزارش های اخیر آمده است که پیشنهاد جدید یوونتوس 15 میلیون یورو به همراه 9 میلیون یورو پاداش ها خواهد بود، اما هلدت در این باره گفته است اگر پیشنهاد مناسبی از راه برسد توافق می تواند حاصل شود.

هلدت در جدیدترین مصاحبه خود به روزنامه Rheiniche Post گفت:

" فروش یولین در برنامه ی ما نیست، اما در تجارت همواره گفتن یک جمله ی قطعی بسیار سخت است. اگر باشگاه های خریدار پیشنهاد ایده آل به ما ارائه دهند، آن را حتماً در نظر خواهیم گرفت."

" ما می خواهیم او را نگه داریم، اما این جمله ای است که تا 31 آگوست می توانیم بر روی آن خط بکشیم. صادقانه بگویم، هر چیزی می تواند اتفاق بیفتد. چیزی که امروز می توانم بگویم این است که او جایی نمی رود، اما اگر چند روز دیگر پیشنهاد بزرگی برای او دست ما برسد آن گاه بر روی آن فکر خواهیم کرد؟"

سرمبی شالکه آندره برایتنرایتر به نگه داشتن دراکسلر در تیم اصرار دارد. هلدت در این باره اضافه کرد:

" مشابه آن چیزی که من گفتم، ما قصد فروش یولین را نداریم، ما در برنامه باشگاه قصد نگه داشتن او را داریم."

همچنین، بر اساس گزارش ها، باشگاه لیگ برتری آرسنال نیز به این ستاره ی جوان آلمانی لینک شده است، اما منابع نزدیک به این باشگاه به ESPN FC اعلام کرده اند که این بازیکن هدف تیم لندنی نیست.

شالکه برچسب قیمت دراکسلر را 30 میلیون یورو در نظر گرفته است.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: